czwartek, 20 października 2011

Dla upiorów raj, Monster High!




Witajcie! ;) Z tej strony Patrycja. Piszę dopiero dzisiaj, ponieważ wczoraj nie miałam czasu, byłam w domu tylko na 15 minut żeby coś zjeść. Ale za to mam dla Was niespodziankę! Znacie "Monster High"? To seria książek stworzona przez Lisi Harrison. W chwili obecnej dostępne w sprzedarzy są dwie książki,pt.; "Upiorna szkoła" i "Upiór z sąsiedztwa". Posiadam obydwie, ale z braku czasu jeszcze ich nie dokończyłam. Dzisiaj,  pokażę Wam metamorfozę, jednakże tylko makijażową, na Frankie Stein ze szkoły potworów, zaczynajmy!

 


Krok 1: Wybierz pasującą, czarną fryzurę, wejdź do Doree Hairsalon i namaluj swojej doll białe pasemka.
Krok 2: Wejdź do Doth, pomaluj oczy fioletowym cieniem, ciemniejszą kredką, a usta czerwoną szminką. Dodaj tusz pogrubiający i wydłużający.
Krok 3: Wejdź do Luxe i pomaluj oczy ciemno fioletowym cieniem.

Krok 4: Wejdź do Sunny Bunny, i nałóż soczewki kontaktowe, jedną niebieską i jedną zieloną. Pod prawym okiem daj aparat na zęby (Wyszukiwarka->dodatki->15 strona) będzie imitował szwy.
Nałóz kilka par sztucznych rzęs (Sunny Bunny), gotowe!





 Tak wygląda ostateczny efekt według mojej instrukcji, a obok widnieje prawdziwa Frankie Stein.
Jak myślicie, jest podobna? Zrobicie? Może macie jakiś lepszy pomysł?Następnym razem przepis na Dracu Laurę!

Brak komentarzy: