środa, 20 kwietnia 2011

Wiosenny makijaż i wiosenne paznokcie












U mnie wiosennie, więc postanowiłam dać Wam wiosenną notkę :)








Po pierwsze życzę wszystkim Rodzinnych i Wesołych Świąt !
Mam dla Was dziś świąteczny makijaż i manicure .
 Zaczniemy od makijażu. Będzie oczywiście zielony, ale Wy możecie pokombinować z kolorami !
Będą to raptem 4 kroki :)
















Krok 1:Pomaluj oczy eyelinerem.




Krok 2: Pomaluj oczy tuszem.





Krok 3:Pomaluj powiekę podkładem i zacznij nakładać cień.Kąt oka czarnym cieniem.











Krok 4:Baw się kolorami ! 
Pamiętaj że wiosna jest radosna !



Tak wygląda mój wiosenny makijaż :)
A jak wygląda Twój ?















Obiecałam Wam jeszcze manicure, bez instrukcji obrazkowej, bo jest bardzo łatwy ^^
Wykorzystałam : Fioletowo-niebieski, przeźroczysty lakier oraz taki, który po zastosowaniu na kolorze czerwonym wygląda jak truskawka :

Krok 1: Nałóż na paznokcie fioletowo-niebieski lakier.
Krok 2: Teraz pomaluj paznokcie "Truskawkowym" lakierem.
Krok 3: Teraz dodaj przeźroczysty lakier, aby paznokcie lśniły .

Cała filozofia !
Listki truskawki wyglądają jak trawa, a pestki mają jajowaty kształt, więc idealnie nadają się na wielkanocno-wiosenny manicure ! ;)

A Wy macie jakąś inną propozycję na wielkanocno-wiosenny manicure ?









Xoxo, Szugar.

Brak komentarzy: